Тема самоосвіти: “Впровадження інтерактивних форм і методів навчання на уроках зарубіжної літератури.”

Презентація « А.Конан Дойл « Пістрява стрічка». Досьє на лікаря Ройлотта» (7 клас).
Презентація «Ч.Діккенс « Різдвяна пісня в прозі». Гуманістичний зміст і висока людяність твору» ( 6 клас).
Презентація «Мрії збуваються…»( за повістю – казкою О.Гріна « Пурпурові вітрила») (7 клас).
Презентація «М.Твен « Пригоди Тома Сойєра»  (5 клас).
Презентація «О.С.Пушкін. Житттєвий і творчий шлях.» (9 клас).
Відкритий урок «Ч.Діккенс «Різдвяна пісня в прозі». Реальне та фантастичне в повісті».
Відкритий урок «Публій Вергілій Марон  Енеїда». Зв’язок твору з гомерівським епосом. Ідея громадянського служіння, утвердження величі держави».
Відкритий урок « Е. Портер «Полліанна». Щирість, мужність і оптимізм героїні твору,її вплив на мешканців міста.
Відкритий урок «Г. Гейне «Задзвени із глибини…». Втілення краси весняної природи у творі».
Розробка  сценарію виховного заходу до Дня Святої Катерини « Свято дівочої долі»та публікація в журналі « Філологічний олімп».
«День гідності та свободи».
До дня пам’яті жертв Голодомору «Україна пам’ятає».
Літературний поєдинок «Міф і література» (6 клас).
Відкрита виховна година, присвячена вшануванню ліквідаторів аварії на ЧАЕС «Вони першими ринулись в бій».
Відкрита виховна година «Скажемо «Ні!» насиллю».
Інсценізація казки « Новорічні пригоди Маші і Віті».
Участь  у районному конкурсі « Золота  маска» –  інсценізація казки « Дідова дочка і бабина дочка».
Новорічна вистава « Неспляча красуня».
Інсценізація твору С.Маршака «Дванадцять місяців».
Інсценізація  твору « Золоте правило».

https://drive.google.com/drive/folders/1BLMIvycuZO2U_HCky90WqvYpD–eIulf?usp=sharing

https://drive.google.com/drive/folders/1NhWvYrAjfbwIN-C8yTrMOKoaZhVFim-B?usp=sharing