Заступник директора з НВР, вчитель української мови та літератури
Учасник навчально-методичного семінару для заступників керівників закладів загальної середньої освіти з теми «Основні аспекти упровадження ідей Нової української школи» в КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»  (сертифікат серія ЗПК № 02139618/ 1011-18)
Проходження курсів на тему  «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» (сертифікат)
Навчання за програмою курсів підвищення кваліфікації заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти, які координують діяльність початкової школи щодо реалізації Концепції «Нова українська школа в КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» (сертифікат серія НУШ-С №02139618/1130-19).
Прослухала вебінар на тему «Як психологічно протистояти стресогенності пандемії» (сертифікат)
Прослухала вебінар на тему «Як організувати освітній процес у школі під час карантину: досвід роботи» (сертифікат)
Навчання на курсах підвищення фахової кваліфікації за освітньою програмою «Документування управлінської діяльності закладу освіти: нові вимоги» в КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» (сертифікат серія ПК № 02139618/ 5017-20)
Проходження підвищення кваліфікації за видом «вебінар» (дистанційно) на тему «Оновлені умови організації дистанційного навчання у ЗЗСО: механізми та технології» (сертифікат DU 315552)
Дистанційно підвищила кваліфікацію під час інтернет-конференції на тему «Українська мова та література: дистанційне навчання та робота у класі» (свідоцтво № К41-1230954)
Копії даних сертифікатів додаються
Навчальні досягнення учнів за міжатестаційний період: стабільний рівень.
Результати моніторингових досліджень: достатній % якості знань, незначні розбіжності результатів ( 1-2%).
Презентація «Психолого-медико-педагогічний консиліум. Адаптація учнів 1 класу до умов навчання в школі» (педагогічна рада)
Презентація «Нова українська школа –  простір освітніх можливостей» (педагогічна рада)
Презентація « Г.С. Сковорода « Світ ловив мене, та не спіймав» (9 клас).
Презентація «Л.Українка. Біографія» (10 клас).
Презентація «Л.Українка «Лісова пісня» (10 клас).
Презентація «Навчально-виховний аспект розвитку Дроздівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів»
Презентація «Шевченко наш. Він для усіх століть»
Презентація «Кохання у житті Т.Г. Шевченка»
Презентація «День української писемності і мови»
Презентація «Особливості організації та змісту навчально-виховного процесу з інклюзивним навчанням у школі» ( педагогічна рада).
Презентація «Євген Плужник. Життєвий і творчий шлях» (11 клас)
Презентація «Складне речення. Повторення»  (11 клас).
Презентація «Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів за І семестр 2020/2021 н.р.»
Виступ на засіданні педагогічної ради: «Нова українська школа – простір освітніх можливостей».
Виступ на засіданні педагогічної ради: «Заходи щодо успішної адаптації до навчання учнів 1 класу у поточному навчальному році».
Виступ на засіданні педагогічної ради: «Особливості організації та змісту навчально-виховного процесу з інклюзивним навчанням у школі».
Виступ на засіданні педагогічної ради: «Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів за І семестр 2020/2021 н.р.».
Відкритий урок «Простий і складений присудок»
Відкритий урок «Л.Українка. Життєвий і творчий шлях» (10 клас).
Відкритий урок «Апостроф. Позначення м’якості приголосних» (10 клас)
Участь у підготовці та проведенні районного конкурсу читців творів Т.Г.Шевченка.
Вікторина « Ми знаємо українську мову»
Виховний захід «Шевченко наш. Він для усіх століть»
Мовознавчий марафон «Я знаю  українську мову»

https://drive.google.com/drive/folders/1O3oQnov0n8DKUH54UhOzCpjU_Z5Qo3V0?usp=sharing