ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ

МЕТА: формування   основ естетичної  культури,  естетичних норм і принципів,  переконань та ідеалів,  естетичного  сприймання  та  емоційного   ставлення   до прекрасного,  духовне збагачення учнів,  розширення їх світогляду, оволодіння цінностями і знаннями в галузі світового  та  народного мистецтва,   музики,   архітектури,   побуту,  ремесел;  озброєння школярів  естетичними  знаннями,   виховання   художнього   смаку, вироблення  естетичної  активності,  бажання  вносити  прекрасне у життя, примножувати культурно-мистецькі надбання народу. Розвиток в учнів власних спостережень,  пізнавальних  інтересів  у  певній  галузі знань до технічної   творчості,   моделювання,   винахідництва, сприяння інтелектуальному,  емоційному  та  естетичному  розвитку школярів, уміння бачити  пізнавальні  проблеми  у сфері  науково-технічної, художньої, декоративно-прикладної творчості, еколого-натуралістичній, туристсько-краєзнавчій, фізкультурно-спортивній діяльності.

ФОРМИ РОБОТИ:

  • виховні бесіди;
  • виховні години;
  • місячник художньо-естетичного виховання;
  • виставки художніх робіт учнів;
  • концертні програми;
  • загальношкільні свята;
  • шкільний театр;
  • відвідування учнями музеїв, театрів, виставок
  • робота гуртків художньо-естетичного спрямування;
  • організація роботи гуртків за інтересами;
  • залучення дітей до участі у шкільних, районних конкурсах, фестивалях, виставках;
  • сприяння поширенню учнівських робіт у засобах масової інформації;
  • персональні виставки-презентації  творчих робіт учнів;
  • конкурси читців, вокалістів, хореографічної майстерності;
  • зустрічі з творчими людьми;
  • залучення творчо обдарованих дітей до участі у шкільних заходах;
  • ярмарок талантів;
  • галерея дитячих робіт;
  • заохочення обдарованих дітей (нагородження грамотами, подяками, дипломами).