Ігри, що розвивають пам’ять

987a952c6565c030ea8aa84ec1e352a81. «Важке запам’ятай» — зорова  пам’ять. Вчитель пока­зує учням протягом 25-30 секунд 10 слів із важким напи­санням і забирає їх. Потім під диктовку учні пишуть слова на папері. Виграє той, хто написав усі слова вірно.

2. Слухова пам’ять — «Хто більше». Ведучий вимовляє яке-небудь словникове слово (географічна назва місто, тва­рина, рослина, іноземне слово і т.д. залежно в:л мети) і вказує на кого-небудь із граючих. Той повинен повторити це слово і додати своє. Вказує на наступного учня. Він по­вторює ті слова, які були вже вимовлені, і додає своє і т.д. Гра повторюється 3-4 рази, виграє той, хто зумів утримати більше слів в пам’яті. 3. Слухова пам’ять. Заучування 10 слів, чисел, речень, пар слів, логічно пов’язаних, і нескладних текстів.

4. Зорова пам’ять.

а)   Запам’ятовування 10 слів, прочитаних з карток;

б)  Відшукування в таблиці геометричних фігур, різних предметів після 10 секунд їх показу.

в)  Назвати цифри, образи (16) протягом хвилини після 20 секунд їх показу в таблиці.

г)   В таблиці в 16 клітинках розташовані 7 геометричних фігур. Показується таблиця протягом 30 секунд. Потрібно запам’ятати і намалювати, які фігури, у яких клітинках (45 сек.).

д)  «Що за чим упаде». Картинка: стіл, на ньому різні предмети, собака тягне за край скатертини. Запам’ятати місце розташування і назвати, що за чим упаде. Хто назве всі предмети й у правильному порядку, той виграв.

е)   2 картинки з однаковим сюжетом, але на 2-й кар­тинці не всі деталі. Протягом 10 секунд розглядається 1 картинка й прибирається, потім протягом 20 секунд — дру­га, потрібно назвати якомога більше деталей, які відсутні.

5. Піктограма. Запам’ятати названі слова. Для полег­шення запам’ятовування робити на аркуші замальовки до кожного слова, але писати назви чи слова, позначати його буквами не можна. Можна малювати що завгодно, аби ма­люнок допоміг згадати назване слово.

6. Оперативна пам’ять — пропонується ряд, що скла­дається з 10 пар однозначних доданків. Потрібно складати в голові числа кожної пари і запам’ятовувати суму. Потім записати суми в потрібній послідовності. Увечері розпові­сти про основні події минулого дня в прямому і зворотному порядку.

7. «Повтори за мною» — моторно-слухова пам’ять. а)   ведучий простукує певний ритм кінцем олівця по сто­лу. Ритмічна фраза повинна бути короткою і чіткою. Один із дітей повторює ритм. Інші говорять, правильно чи ні; б)  проспівати музичну фразу дитячої пісні. Дітям пропо­нується повторити ритм цієї фрази ударами олівця по столу.

8. «Запам’ятай рух» — моторно-слухова пам’ять. Веду­чий показує дітям рухи, що складаються з 3-4 дій. Діти повинні повторити ці дії в прямому і зворотному порядку.

9.«Запам’ятай своє місце» — (моторно-слухова і просто­рова пам’ять). Ведучий кожному називає його місце в залі. Потім на 30 секунд відволікає їхню увагу і дає команду «Місце!». Діти повинні зайняти свої місця.

10.«Запам’ятай свою позу».

«Слухай і виконуй» (слухова пам’ять). Ведучий нази­ває кілька дій, але не показує їх. Потім діти повинні повто­рити ці дії у своїх рухах у тій послідовності, в якій вони були названі ведучими.

Добавить комментарий